Industrial Hemp > Sensi Seeds > The International Cannabis Lounge
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Let op Female zaden bestaan niet!!

Post Reply Post Reply
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Online Status: Offline
  Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Let op Female zaden bestaan niet!!
    Posted: 16 July 2013 at 15:33
Ik las op een site van een groninger growshop dat ze female zaden verkopen, female zaden bestaan niet.
Feminised bestaat wel, dit zijn zaden die door een bepaald "laboratorium" proces zijn behandeld deze zaden leveren een vrouwelijke plant op.
 de ouderwetse "female"zaden leveren hermafrodieten, inferieure wiet op met zaad er in.
deze zaden komen van hermafrodieten en worden bevrucht dus door de zelfde hermafrodiet, omdat er geen man aan te pas komt zijn de zaden "female"(vrouwelijk). Nadeel is dus dat ze een plant leveren die dus deels mannelijk is, bijv. 1 op de 100 bloemetjes is mannelijk, de plant is (meest) vrouwelijk.
dat is een ouwe truuk van manier van kruisen.
Vraag dus uitdrukkelijk om FEMINISED zaden en koop het liefst onder getuige van een kameraad/kameradin!! Je kunt dan de schade die je hebt opgelopen terug eisen via de rechter mocht dat nodig zijn..vraag een geschreven bonnetje erbij!
persoonlijk houdt ik meer van de regular zaden met kans op man en vrouw, immers het gaat eigenlijk altijd om de beste plant en dat is de natuurlijke plant, de regular, in my opinion.
goede zaden maken is een vak, je bent er 100.000 den planten voor nodig om de beste te kunnen selecteren, een klein growshopje  kan dat nooit leveren, koop je zaden liever bij de producent zelf, ze zijn dan altijd het meest vers.
Sensi is wereld marktleider in topkwaliteit zaden, gebruik hun expertise en koop sensi, het is maar een tip ..
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Willie van het Kerkhof, Groningen NL
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 July 2013 at 14:48
ze beweren ook op hun site dat ze al sinds 1983 bestaan, dat is zwaar overdreven, ze begonnen in 1991 met een growshop  onder de subnaam "light" naast hun Headshop die al wat langer bestaat maar niet sinds 1983. men vertelt altijd alles mooier dan het is..
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 July 2013 at 17:48
Btw een shop die geen gerenomeerde zaden aanbiedt en de klant dus niet de keuze geeft de beste soorten te kiezen, zijn op termijn de shops die overbodig zijn..
maakt niet uit welk merk, geen keuze geen succes after all..
Back to Top
J.B. Walton View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote J.B. Walton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 October 2013 at 16:48
Ik hoor regelmatig verhalen over slechte zaden uit growshops of van " vrienden".
Ik(mGR) blijf herhalen.
Zaden van een bekend merk zijn hun geld dubbel en dwars waard.
Zaden van sensi zijn super. Staan onder kwaliteitscontrole en de service is goed.
Als je 2 goeie planten kruist dan kunnen de zaden vanalles zijn van puur slecht tot goed soms hermafrodiet. Soms vies soms lage opbrengst.
Dat komt omdat de meeste topzaden f1 hybrides zijn. Het zijn eenmalige topsoorten.
Hun kinderen kunnen vanalles zijn maar niet exact als de ouders!
NEW HASH PICTURES In the photogallery!them. New law march 2015: if you have a grow question then send me a private message.
I will give no grow info in public anymore.
Back to Top
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote J.B. Walton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 October 2013 at 16:53
Zaden uit wiet van vrienden is ook zon waist van time.
Gegarandeerd slechter tot veel slechter dan de moeder.
Goede zaden van een goed merk kosten een paar centen maar door de topkwaliteit en een goed gewicht weet je dat je niet voor niks 3 maand bezig bent.
De genetica het talent van het zaadje is de belangrijkste schakel in de kweek.
NEW HASH PICTURES In the photogallery!them. New law march 2015: if you have a grow question then send me a private message.
Back to Top
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote J.B. Walton Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 October 2013 at 16:57
Stel je zit aan de bar met een lekker mokkel en je geeft haar je joint
Zeg je dan ja de zaadjes waren goedkoop of zeg je
Dit is de lekkerste wiet?
Mijn ervaring is de beste is eigenlijk onbetaalbaar en eigenlijk altijd het voordeligste..
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down