Industrial Hemp > Sensi Seeds > The International Cannabis Lounge
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

murderattempt on martiniGR unsuccesfull

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Online Status: Offline
  Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: murderattempt on martiniGR unsuccesfull
    Posted: 05 July 2013 at 16:12
dutch:
moordaanslag op willie "mad dog" van het kerkhof mislukt.

Allereerst wil ik de vele martinigangers (zie foto in de cannabisfoto sectie ) in GRONINGEN bedanken voor de steunbetuigingen.
Een poging tot moord is niet niks.
Het naadje van de kous kan ik in deze fase helaas nog niet vertellen...
dat komt de komende dagen..
de dader heeft donker, kort krullend haar.
rijdt op een motor (vermoedelijk)
ik ben geheel onbeschadigd maar de dreiging is nog niet over..
het betreft sabotage, explosie gevaar , oplichting en vele andere "ludieke" dingen..
meer nieuws volgt later..
martiniGR won en wint altijd dat is een geruststelling!
het is onbetaalbaar om de gehele clan te sms-en (willie heeft nooit geld)
wie dit leest vertel het verder!
Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Willie van het Kerkhof, Groningen NL
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 July 2013 at 19:55
well my phone is now under wire i guess..
i couldnt view my sms, it kept loading and loading for hours, but i have no sms stored in my  phone..
must be the dutch secr. serv.
well i am ok, i think police will come to me and ask what happened,
i am thinking about it.. i have no secrets but it is heavy and real.
i have the evidence.
i cant make sms.
i will wait and see.
and i will tell all the news here.
it is sabotage, "X " did it knowing and willing
but i am experienced with these types of persons.
i walk around for 33 years in the scene, started in PARALLAXIS in COEVORDEN nl.
never surrender (saxon)
i am the sword (Motorhead)
sonic reducer (deadboys)
 thats what i am going to listen now, relaxing is very important.
i have all the evidence..
it is the "x" with the brown curly hair.%3chumbs%20Down%3cmoking%3cry%3chumbs%20Up%3cig%20smile

Some say friends do not exist, we cant make words for things that do not exist...
Back to Top
alecky View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote alecky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 July 2013 at 02:17
Good luck martini, may the force be with you.
"Emancipate yourself from mental slavery, none but ourselves can free our minds"
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 July 2013 at 10:47
de moordpoging was een ludieke aktie , niet van mij maar van de dader.
ik ben in overleg hierover.
maar omdat het om een moordpoging gaat, toevallig ben ik het maar wie weet wie het de volgende keer is, de persoon kent me niet, nauwelijks, anders had die het wel uit zijn/haar hoofd gelaten.
Ik zal eventueel het hele verhaal hier publiceren en aangifte doen van dit voorval en nog een hele rij andere, immers ik ken de organisatie van "X"als mn broekzak.
echt een hele grote ludieke fout, en puur maffia gedrag.
misschien , omdat "x"mij niet kent had "x"gedacht dat ik op de loop zou gaan.
ik ga voor niks op de loop helaas.
ik ben nu eerst zoveel mogelijk mensen aan het inlichten, als tegenwicht, om een positieve oplossing af te dwingen.
In het ergste geval zal ik misschien terug kunnen slaan, maar dan moet het wel van het zelfde of zwaarder kaliber zijn.
daar zit ik ook niet op te wachten.
hopend dat "x"nog iets verstand in de kop heeft...
ik ben woest.
het betreft een poging tot moord, toevallig ben ik het maar een volgende keer ben jij het misschien..
ik strijd voor de blowers in deze.
f*ck the mafia!
Hi alecky! thanks for your reply!
%3cig%20smile%3cmoking
Back to Top
sarah louise View Drop Down
Sensi Moderator
Sensi Moderator

Quote sarah louise Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 July 2013 at 03:52
Please stay safe Martini. Before you take any action please see your doctor to make sure you are ok.

Best wishes, sara %3ceed%20leaf  
What doesn't kill me just makes me stranger...
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 July 2013 at 14:27
Hi Sarah louise %3colling%20one
I am in a hurry, not much time today..
i am ok.
this thread will take a few weeks i guess..
i work slow..  born to lose live to win.
first i am very experienced in these things, remember the buffalo guy and the guy from vancouver..
1st things first..
if someone attacks another person, that is weak in the first place,
my experience is.. if someone attacks another he/she chooses the weapon, why chooses someone the weapon that is chosen?
exactly, because it is the weapon that the attacker is affraid of by him/herself ! haha
thats already 1-0 for me!
ok
the rest comes later, i am a slow surviver..
Hallo stoney tony en dikke bertus!
bedankt voor de info.
Dikke bertus: het lijkt me inderdaad een goed idee om de nummerplaat van de motor even op te vragen bij de rijksdienst voor het wegverkeer, zodat we samen even by "x" langs kunnen gaan om te vragen wat nou eigenlijk de bedoeling is, het werkt simpeler dan een achtervolging.%3coving%20it
stoney tony ook bedankt voor de tips, mn telefoon is gesaboteerd, bellen kan niet omdat alle beltegoed in 1 minuut op is, of het de aidv is of de maffio ik weiss es nicht.
ik kom pas langs op het hoofdkantoor over 10-14 dagen.
ook swarzenegger bedankt voor de steun en de zelfde ervaringen.
ook alle anderen bedankt, ik houd jullie op de hoogte, al is de dader/ster geheel bekend en de organisatie ken ik ook als de broekzak van gisteren, stay cool..
alles onder controle, langzaam is beter en ik heb geen zin om er de hele dag mee bezig te zijn,
de aanslag cq moordpoging is verijdeld immers..time is on our side..%3clunt
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 July 2013 at 14:34
nog even een leuke anekdote over herman brood tussendoor...
Na het 1e concert van herman in coevorden werd besloten dat herman nooit weer mocht optreden in coevorden, ivm de sloperij en knokkerij dat opleverde, veel schade.
De gemeenteraad liet dit vast leggen in de algemene politie verordening (APV)
daarna contracteerden we herman nogmaals en trad hij gewoon weer op in Paralllaxis coevorden. Er kan maar 1 de baas zijn ...
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 July 2013 at 14:31
Ik kocht van een tevreden rookster in Groningen, een apparaat die 400 watt hoort te trekken.
Het apparaat trekt tussen de 150w en 700w, afhankelijk van het humeur van het apparaat.
Het apparaat is onveilig, het kan ontploffen en brand veroorzaken.
Het apparaat is me willens en wetens verkocht:
Het apparaat is ontwikkeld ism Philips, marktleider in topkwaliteit, er werd me verteld dat er geen Philips lamp in kon, het midden deel van de lamp gaat dan trillen, ik heb dit nagecheckt met een Philipslamp, inderdaad die werkt niet.
Heel ludiek dat ik het kan terug brengen maar dan een een volgende collega/vriend de L*L.
Dat doe ik niet!
Heel ludiek: dan had ik maar moeten vragen of het apparaat 2e hands was en of defekt was.
Net als de potgrond: vragen of het wel ziektevrij is en of het wel geschikt is om wiet op te kweken.Of de voeding wel ongemanipuleerd is en geschikt is om goede wiet mee te kweken, ik blijf bezig...
Let wel: ik heb het niet over DE TEVREDEN ROOKSTER, de Tevreden Rookster, dat is JENNY, die bedoel ik niet.. naar horen zeggen ziet die al enkele jaren in een inrichting, zegt men...

Ik schakel geen media in, die is bang...
Het enige wat ik doe is het wereldkundig maken van de situatie aan mijn vrienden, de blowers en de kleine niet criminele kwekertjes , mijn vrienden, al 33 jaar lang..
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 July 2013 at 15:08
btw nice photo of the martini graveyard in Groningen, see first message in this thread.
about smokers under 18 years.. what shop in Groningen got an extra permission for a half year to sell to children under 18 years old in the past... exactly that was ....  !!
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 July 2013 at 20:09
well i told in this thread what i would tell, i think the message is understood...
If you buy seeds in a growshop never buy unknown/own brand, if you want succes buy sensi, the chance for succes is much bigger.
Dont believe free seeds on Queensday, i heard they were hemp seeds..
experienced people know the story about a few years ago about the purple clones that were'nt purple etc.
It's just an advice for people in GRONINGEN
Look out for the bad and friendly people that are ludiek..
they have a bad name.
Back to Top
Schwarzenegger View Drop Down
Sensi Grower
Sensi Grower

Quote Schwarzenegger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 July 2013 at 23:32
Ik heb je alleen gezegd wat ik vind van sommige van hun produkten Martini...voor je het weet denkt iedereen dat ik hetzelfde apparaat heb hangen ,,,, :P

narigheid kan je niet wegjagen. je kan hoogstens iets creëeren dat mooier is.
%3clunt

Translation :

I only told you my opinion concerning a number of their products Martini...people might think I git the same machinery you got.. :P

one can't chase shit away. one can only create something more beautiful

"New shit has come to light, man" -the big Lebowski
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 July 2013 at 11:12
no one can catch me %3c3coving%3c20it
i am thinking about a new route  like the ape.. i need a second person for a day and his autograph for a aday too.. then i can deliver everything at costprice for the small non criminal persons in the NL...
thats my last plan..  at the moment..
%3c3chumbs%3c20Up
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 July 2013 at 15:02
the ones that were with me had their biggest successes.. i know they hate me for their own faults..
I  shall go on to the end, i shall defend our community what ever the costs may be. on the seas and oceans, in France,in the shops, on the beaches, on the playing grounds and in the streets, on the hills, in the fields..with growing confidence, i will never surrender...
 i am the promise i made
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 July 2013 at 15:25
and i gave "x"his/her boss a proposal and there were many proposals, its not up to me how it ends..
 ihave some ideas... i i maakte ooit van de Oosterpoort ook een oase van rust...
its not up to me..
i gave already 2 badstandings.. and now this..
 they have my bankaccountnumber..
 edit: i paid 160, a good price because of the murder attempt would be 320%3cot%20smoki%3cgi am in a friendly mood%3c3coving%3c20it i will invest the money in the community%3c3co%3c20high%3c3coint%3c3coint%3c3coint%3c3coint%3c3coint%3c3coint%3c3coint%3c3coint%3c3clunt%3c3clunt%3c3clunt%3c3clunt%3c3clunt%3c3clunt%3c3clunt
Back to Top
martiniGR View Drop Down
Sensi Advanced Grower
Sensi Advanced Grower

Quote martiniGR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 July 2013 at 17:20
with our community i mean the smokers community, which exists actualy thousands of years.
remember the consumers are the boss, the boss is the one that can have profit, we smokers rule the community.
i hope that it is understood!%3c3cuch
(hi !  to the 500 viewers in this thread)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down