Industrial Hemp > Sensi Seeds > The International Cannabis Lounge
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Foro del Cannabis en Español

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Ganja View Drop Down
Sensi Administrator
Sensi Administrator

Online Status: Offline
  Quote Ganja Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Foro del Cannabis en Español
    Posted: 13 January 2012 at 15:39
Nice to hear, Cosatagrow!

Carleeds, did you mean write '140 seeds'? Is that 14 packs of 10, or is it that the '4' is a typo and you're talking about a pack of 10 seeds.

Germination usually takes 1-3 days. It can take up to 2 weeks, but this is less common.

How many seeds have actually germinated?
What method of germination are you using?

(ah, I just noticed that your comment is from 26 Spetember.Sorry, I was away at the time. I presume you would have received an answer/resoltuion of your complaint from info@sensiseeds.com by now.

JFTR, info@ always answers customer emails. At some times of the year, large backlogs develop, so there can be delays, but every customer email is answered.
Auto-flowering Cannabis Seeds!
No growing questions by PM, please!
Back to Top
Costagrow View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote Costagrow Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 January 2012 at 23:29
Hola desde costa rica estoy experimentando con mis primeras skunk #1 y un paquete de sensi fem mix, puse 3 skunk y 2 sensi fem mix directo en la tierra todas germinaron en 3 días! Todas están sanas y con exelente vigor. Del fem mix salieron unas indicas con hojas enormes verde oscuro y tallo muy grueso, espero que me ayuden a identificarlas luego pongo unas fotos! Saludos
Back to Top
Carleeds View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote Carleeds Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 at 12:24

Hello, greetings from spain again and also ask for help with a similar problem

I am having the same problems as Trakia seed, but with a pack of 140 seeds
White Skunk / White Label Seeds
I've barely gotten out a few days after 9 ... ... ph, temperature and humidity ok
is correct to think that it may take 2 weeks to see results?

I am also concerned that after sending several emails to sensiseeds, I have not gotten any response
Back to Top
Ganja View Drop Down
Sensi Administrator
Sensi Administrator

Quote Ganja Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 June 2011 at 15:48
Hi Trakia,

If you bought a pack of Sensi Hindu Kush with 16 seeds in it, that means the pack was many years old and should not have been sold to you.

All Sensi Seeds strains have been sold in 10-seed packs for at least 3 years, maybe 4 years. That means the unsuccessful pack of Hindu Kush was years out of date.

The shop should replace these seeds free of charge and give you a fresh pack.
Auto-flowering Cannabis Seeds!
No growing questions by PM, please!
Back to Top
Trakia seed View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote Trakia seed Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 June 2011 at 15:39
Hola Sensiseed,compre un lote de Hindu Kush(septiembre de 2010) en una tienda con reputacion en Madrid (Spain)<las tenian que pedir al comercial que teneis aqui,me dijo el vendedor> y puse las 16 semillas a germinar inmediatamente.Me salieron 2,el resto ni se abrieron,acabo de 3 semanas mi paciencia termino y antes de tirarlas las aplaste un poco con los dedos(ya sospechaba que son viejas,porque al abrir la burbuja en que venian,la mayoria estaban pegadas a ella<electricidad estatica=semillas huecas,por el peso,pense yo y no me equivoque mas tarde>) a ver que hay dentro.Sallio una peste a podrido que no me sorprendio <no es la primera vez que germino semillas viejas>.Asi termino para mi todo.Pero estos dias al romper el pack antes de tirarlo,que tenia guardado como un trofeo,me choque con esto que sale en las fotos(14  35  2005).Es sierto,que he comprado semillas viejas y a quien se lo reclamo?A ustedes o a la tienda?Saludos cannabicos.   http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=197190&page=3
Back to Top
ARGENTOGTA View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote ARGENTOGTA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2009 at 19:52
burble.

I am a bit of an asshole, so I couldn't take your advice in the spirit it was given. Hence, I have banned myself from the forums.

Since Sensi refuses to allow me to get fecked by my own government ... that means spagetti is a nice dish, not that I am an idiot. Honest.

Back to Top
sarah louise View Drop Down
Sensi Moderator
Sensi Moderator

Quote sarah louise Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2009 at 10:27
Las restricciones legales prevenir Sensi Seeds de enviar los productos a la Argentina.

Además Sensi no apoye el comercio de semillas entre los miembros de la junta o los debates sobre el tráfico de semillas en los países que prohíben el cannabis.

Por favor, deje de pedir a la gente a enviar semillas a usted.

Legal restrictions prevent Sensi Seeds from sending any products to Argentina.

Further Sensi do not support seed trading between board members or discussions about trafficking seed into countries that prohibit cannabis.

Please stop asking people to send seed to you.
What doesn't kill me just makes me stranger...
Back to Top
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote ARGENTOGTA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2009 at 08:54
HAgamos intercambio  de semillas muchachos !!!!!!%3cugde LAs PAraguas tenGO  A PATAdAs.......%3cmoking
Back to Top
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote ARGENTOGTA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2009 at 08:52
soy de ARGENTINA- BUENOS  AIRES - MALOS HUMOS- %3cmoke%20eye
NECESITO SEMILLAS -INDICAS-PLEASE-CAMBIO-CHANGE--BUY-COMPRO .........
Back to Top
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote ARGENTOGTA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2009 at 08:49
NECESITO SEMILLAS, COMPRO ,CAMBIO , CABEZEO,ESCUPO,LO QUE SEA,NECESITO SEMILLAS ,INDICAS,POTENTES ,SALVAJES,PORFAVOR ALGUIEN SE APIEDE DE ESTE POBRE FUMADOR DE PARAGUA.grax_    %3cry:(
Back to Top
sarah louise View Drop Down
Sensi Moderator
Sensi Moderator

Quote sarah louise Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2009 at 05:19
Hola Seedsboyyys,

The answer to your question is no, Sensi will only send seeds to countries where cannabis seeds are legal. So no, they wont hide them in an order of other products and send them to you in Chile.
What doesn't kill me just makes me stranger...
Back to Top
seedsboyyys View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote seedsboyyys Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2009 at 03:22
existe alguien que conteste las preguntass...algun administrador...???
Back to Top
seedsboyyys View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote seedsboyyys Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 October 2009 at 02:41
Holas...si bien he leido que semillas a Chile no envian....siguen con esa politica?

O pueden enviar de forma oculta para lograr comprar...ademas quiero saber si se puede pagar con tarjeta de credito y en dolares.

Saludos desde el otro lado del charco

Back to Top
Baba_ View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote Baba_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 August 2008 at 02:54
Hola!

Quería preguntarles si alguien encargo en algun momento libros desde Europa?? Estoy interesado en leer un poco sobre cultivo e historia de la marihuana, pero sensi no envia ningún producto a Argentina y no se donde pedir los libros, teniendo en cuenta que no tengo tarjeta de credito y tampoco conozco una pagina que me garantice un envio seguro y forma de pago.

Si alguno entiende o conoce alguna pagina acerca del tema estaria agradecido

adios
Back to Top
rompevalla View Drop Down
Sensi Seedling
Sensi Seedling

Quote rompevalla Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 June 2008 at 21:41
ACA  EN  PARAGYUAY  LA POLICIA    ES  UNA  MIERDA  PERO  TODAVIA  ESTAN  EN  UNA  ETAPA  PRIMITIVA  Y  LOS  CONTROLES  SON  CASI  NULOS  DESDE  PARAGUAY  APOYAMOS  TOTALMENTE    LA  LEGALIZACION    VIVA  LA  MARIJUANA  feck  THE  POLICE REFUSE  RESIST
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down